Pages

Thursday 2 August 2012

Final Exam Around The Corner

                                              Assalamualaikum dan salam ceria semua.

Diam tak diam.. Hari berganti hari Minggu berganti minggu Bulan berganti bulan Tahun ?? opss..xsampai tahun pown aku dah nak FINALE semester 3. wOww..rasa cepat sgt waktu berlalu. Mcm tak sempat nk blaja pape. Aku akan menghadapi exam nie pada 28 Ogos nie [after raya weyy] n last pd 6 September. Owh sygs.. rasa mcm tak ready lorr..takot abih nie.. Nervous System bjalan dgn tak stabilnye... huhu.. Ha..cer usha cket aku punya jadual exam kt bwh tu -------->

nie jadual exam aku :)

Harapan aku semoga aku dan rakan2x seperjuangan dapat jawab exam dgn tenang dan result yg cemerlang. After final , kiteorunk ade pOsting slama 2 minggu. hOpe yg tu pOn berjalan dgn sempurnanya. InsyaAllah Amiin :)

<3 Di bulan baek nie kan elok kita dOakan yg TERBAEK utk semua :)

Bersempena dgn FINAL EXAM nie..InsyaAllah aku berhenti utk berblogger sebentar coz utk memberi 100% attention 4 my study. Kalau ade yg rindu2x tu juz bisik2x je kt Shoutbox tu..huhu. Maafkan sy if sepanjang berblogging nie ade yg terasa hati dgn sy :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :