Pages

Tuesday 28 August 2012

Yeaahhh! Udah Cashout Says.com Dong

  Assalamualaikum dan Salam ceria semua..:)

nah limaploh hengget..huhu

Uihh..terketaQ2x tangan cek nk menulis nie almaklumla dah lama tak berblogging..huhu..Aku kembali dengan misi dan visi yg baru untuk berusaha menceritakan kejayaan aku..ehhe.. Kalau tgk tajok dari atas tu kan mesti korang dah dapat agak ape yang aku nk gosip kan.hmm..Actually aku dah pown cashout aku punya Says. Aku try bawak keluar RM50 dulu dan Alhamdulillah aku berjaya mendapatkannya setelah sekian lama berhempas pulas meniaga sana sini ..huhu.. Pas aku dah meniaga tu kene tunggu plak dia punya approval untuk cashout.
     Adoii.. memang kena sabar separuh dari Iman.. kalau yg tak sabar tu memang kena kuatkan Imanla..hehe. Hampir sebulan cek tgu iBarat buLan jatoh ke rIba taw..Akhirnya aku dapat jugak seminggu sebelum raya. kire macam duit raya akula jugak...

Eh2x kOrunk teruja tak nie nk jdik mcm aku ?? kalau terjua but takde akaun dy lagi korunk TEKAN kuat2x kat sini-------------->SayCheese

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :