Pages

Thursday, 26 December 2013

Review : Lulur Mandi Sumber Ayu

Assalamualaikum dan Salam Ceria !

Inginkan kulit cantik + lembut macam retis tapi malas nak ke spa/salun ? Kini ada caranya iaitu dengan Lulur Mandi Sumber Ayu anda boleh dapatkan kulit cantik + lembut macam retis gitu. Jom tengok review ceq !

Review Lulur Mandi Sumber Ayu berperasa Bunga*perasa? errrr .. 









Khasiatnya :
Mengangkat kotoran dan sel kulit mati.
Membuat kulit tampak lebih cerah dan terawat.
Menjaga kelembapan kulit.
Melindungi kulit dari radikal bebas.
Memberikan relaksasi dan kesegaran.

Tekstur lulur nie pekat, warna putih, berbijik macam pasir*dah nama pon lulur kan
dan berbau wangi macam bunga ros tapi tak terlalu kuat. Walaupun aku tak suka pink, aku tetap beli jugak sebab prinsip aku selagi barang baik aku akan beli walau bukan kaler feberet aku .kihkihkih


Pendapat setelah pakai lulur mandi Sumber Ayu selama seminggu:

Kulit terasa lebih lembut dan semakin cerah.
Kulit semakin lembab.
Hilangnya daki2 di badan.
Mencerahkan kawasan yang gelap seperti siku dan lutut.
Dan tak perlu pakai sabun mandi lagi selepas itu.
Rasa segar sentiasa.

Cara penggunaan ( cara aku ) :

Selepas mandi, lapkan badan dengan towel tapi jangan sampai kering. Biarkan badan lembab sedikit. Sapukan lulur ke seluruh badan. Biar selama 5-10 minit ( depends kepada si pemakai ). Gosok dengan jala mandi.Perlahan saja*peringatan: ia akan menyebabkan kulit jadi merah sedikit.Be careful !! Aku pakai lulur nie 1 hari sekali*buley tera tu?

p/s : kesannya mungkin berbeza kepada setiap pengguna.


Lepas nie dah tak payah pergi spa/salun bagai. Jimat duit sep bajet. Tak gitu ? =)














1 comment:

  1. terima kasih
    gan Artikelnya keren dan mudah untuk dipahami jadi gak bingung lagi...oya kalau untuk tips saat membeli kaos kaki wanita kerja ada juga gak ya..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :