Pages

Saturday 8 February 2014

Perkara yang sedang dan akan berlaku bila shopping

Assalamualaikum dan Salam Ceria !

Yeay, minggu nie balik rumah. Home sweet home gitu*buat macam tak penah balik rumah*. Alang2 balik rumah, malam semalam sempatlah pergi shopping. Acara wajib tuu~ OK. stop takat situ. Perkara yang aku nak cita nie bukan pasal shopaholic atau apa tapi perkara yang sedang dan akan berlaku bila shopping.

Alkisahnya, dalam dok berjalan jalan nak cari barang, aku ternampak situasi macam nie. Lihat dan perhati betul2.




Apa pendapat korang? 
Pendapat aku mungkin tempat yang dorang nak letak barang tu jauh dan tak berdaya nak pi letak balik atau mungkin lupa dekat mana tempat asalnya. Haa . tak gitu ? Tapi ini sekadar pendapatla. Mungkin korang ada pendapat memasing . 

Tapi nak tak nak kena terima la perkara nie memang sedang berlaku kat mana saja tempat yang jual barang dan aku juga pernah buat benda cenggitu sebab nak kejaq masa baq angg !! Hehehehe ..

Sekurang2 nya ada jugakla kerja yang nak dibuat oleh pekerja kat situ kan ?*tangan dibahu sambil juling mata kot atas..





4 comments:

  1. saya pun pernah kot buat camtuh. :D

    ReplyDelete
  2. yesss. selalu jumpa. ! hehehe kekadang terbuat jugak. sebab nak kejar massssaaaaaa

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :