Pages

Monday 10 February 2014

Giveaway 5K Dunia Sebenar Shida



Assalamualaikum dan Salam Ceria ! Peace cho !


Dalam dok berblogwalking nie, aku tergodek satu entri berupa giveaway iaitu Giveaway 5K Dunia Sebenar Shida. Semestinya aku ingin mencuba nasib untuk join giveaway sebab dah lama asanya tak join giveaway apatah lagi yang daebak cenggini. HIHI .. Dulu aku pernah join satu giveaway under sis Shida jugak dan alhamdulillah aku menang dalam GA tuu walaupun dapat saguhati tapi rasa best sangat sebab dalam ramai2 yang join, aku pon tercalon dan siap dapat hadiah lagi~~

Setakat yang aku tengok, kengkawan blogger yang join Giveaway 5K Dunia Sebenar Shida seramai 276*tudiaaa!! nala punyaa !!

Nak join Giveaway 5K Dunia Sebenar Shida ada syarat2 yang perlu dipatuhi tau ! Kalau nak tau lebih lanjut, boleh klik banner dekat atas tu.

So, apa lagi teman2 jom join Giveaway 5K Dunia Sebenar Shida nie. Bak peribahasa, tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia ? :)






15 comments:

  1. wawa dari segmen yang samaaaa . hewhewhew ;)

    ReplyDelete
  2. thanks sudi join GA 5K Dunia sebenar Shida,
    senarai pserta dah update blh lah semak no.pserta masing2 :)
    good Luck :)



    admin,
    www.duniashida.com

    ReplyDelete
  3. hai... saya dr segmen sama.. dtg singgah sini..
    jemput singgah ke segmen saya pulak..
    iyqa92.blogspot.com/2014/02/giveaway-5k-dunia-sebenar-shida.html


    gudluck..

    ^_^

    ReplyDelete
  4. hi from the same GA ^^ gdluck, visit2 back yeaa

    http://marionettelifegoeslala.blogspot.com/2014/02/giveaway-5k-dunia-sebenar-shida.html

    ReplyDelete
  5. Salam kenal! ^^

    DAYANGDENO datang follow sini no #364 :) Jom ke blog dayangdeno? :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :