Pages

Sunday 29 July 2012

Majlis Berbuka Puasa AUCMS 2012

                                                       

                                                              Salam ceria n selamat pg.

Amboi FynazShamz nie. Semalam pasal puasa harini pown pasal puasa. Takde post yg len kew? Eh3x...Biala.. Dah nama pown bulan puasa kena byk entri pasal puasala..huhu... Ok, kalau kemarin dulu aku bbuka puasa kat luar, begitu jugakla dgn semalam. Aku bbuka kt luar jugk tp yg bezanya kemarin dulu pny kne bwk kuar dwet yg kemarin org yg wk kuar dwet... Jelez tak ?" :).. Takmaw ckp byk.. korunk tgkla  gmba yg aku sempat snap nie..

makanan yg disediakan oleh penganjur.. nyum3x..
aNn izMa n aku
aIsyah kak yaNie Aziah

Time  bukak posa tu dpt kawan baru lg.. :) ..Cqite yg bley dpt  coz masa tu aku ngan Izma dok crik tpt nk dduk .. Pastu ade sorunk staff kt ctu sruh kami p kt tpt yg kosong.. Then, kami pown pegila kat situ.. Awal2x tu malu2x lagi..pas da mula sembang tu baru taw masing2x satu kepala...mmg bez.. dorunk nie budak Nursing.. Jom jeling2x cket gmbar dorunk nie.. :)

dorunk nila mmbe yg aku ckpkan td tu :)


























No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :