Pages

Wednesday 23 April 2014

Thank You Moyes

Assalamualaikum dan Salam Ceria !

Entri kedua mengenai BOLA .Yang pertama boleh baca dekat SINI
Tolong bagi tepukan gemuruh ok ? ^_^

Walaupun aku nie dalam kalangan peminat bola tak berapa ketegaq*kedahan words tapi aku rasa tertarik nak taip entri mengenai bola nie. Hal nie disebabkan pengurus pasukan kesayanganku MANCHESTER UNITED David Moyes dah pon ucap selamat tinggal dekat kelab MU.

Hal yang kedua, yang buat aku tertarik lagi mestilah tempoh perjalanan karier dia yang tak segah sehebat sedaebak dan tak selama macam Sir Alex Ferguson. Apa apa pon thank you Moyes sebab kalau hang tak jadi pengurus ManU mesti aku tak kenai hang.......*buley tera tu =,=


Hal yang ketiga, troll mengenai YB Khairy Jamaluddin yang nak ganti Moyes. MOYES digantikan dengan MOYAS ( Minister of Youth and Sports ) hmm..pon bolehla YB..huhu..gambar nie aku amik dekat page YB Khairy Jamaluddin. Yang syoknya bila ada komen2 macam nie "first time tengok menteri buat kelakar"..huhu..bak cakap2 orang lawak yg jadi :D

memang caqa lagunie*kedahansays

Hal yang terakhir, mestilah Moyes syok sebab trending worldwide di Twitter, Facebook dan social media yang lain. Ada yang memuji bahkan ada yang mengeji. Lumrah kehidupan.Life must go on.

Diharap pengurus baru Manchester United Van Gaal dapat memenuhi hasrat penyokong2 setia ManU untuk naik takhta balik. Kalau bukan tahun nie tahun depan pon ok. 

Ayat penyedap hati : hero kalah dulu menang kemudian. Tak gitu ??
#GGMU
#WomenFans

Terima kasih sudi baca !

3 comments:

  1. blogwalking di sini
    done follow your blog
    jom singgah dan follow:
    http://cikhafizahnurani.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :