Pages

Tuesday 22 April 2014

Contest Best Buddy BB Cream Clear Smooth Maybelline

Assalamualaikum dan Salam Ceria !

Akhirnya dapat juga kembali menulis + merapu dekat blog buruk aku nie. Almaklumlah, sekarang sibuk dengan praktikal untuk semester akhir. Doakan yang terbaik untuk aku dan kawan kawan ye .. :)

Kembali pada cerita asal ..................

Alkisahnya dalam aku duk godek2 mencari maklumat dekat Facebook, aku ter'usha' page Maybeline Malaysia yang buat contest untuk BestBuddy Maybelline BB Generation. Oleh yang demikian, aku memang nak sangatla join contest tu sebab aku pon pengguna tegar@tak berapa tegar dengan Maybelline nie.

Pendapat aku mengenai BB Cream Maybelline nie memang daebak la sebab bila pakai kulit muka jadi halus ngat2 dan parut jerawat pun pudar dan kenalah dengan nama dia pon BB Cream Clear Smooth :)



nie gambar yg kami upload untuk contest BestBuddy Maybelline BB Generation. Cantik tak ? huhu

Saja ja cuba nasib untuk join contest macam nie. Tapi, aku ada permintaan sikitla.hihi. Malu tapi mahu,huhu*nyampah kau
ok2..kalau boleh aku nak kengkawan2 yang ada Facebook tolong vote untuk kami sat buley dak ? huhu.
Caranya senang je..
1. buka link nie : Maybelline dan klik dekat tanda bintang tu.
Mudahkan..hihi

Kepada kengkawan yang join jugak tu, aku ucapkan "Good luck" jugakla ye.  Kepada kengkawan yang belum join lagi tu, sempat lagi korang nak join sebab due date contest nie pertengahan bulan Mei ok,,

Terima kasih sudi baca :)

1 comment:

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :