Pages

Sunday 1 December 2013

Berjimba di Taiping

Assalamualaikum dan Salam Awal Disember !

Dengan ini aku mengumumkan yang entri ini adalah entri pertama pada bulan Disember 2013. Ciwahh .kelasss kau ! Sebenarnya entri ini tetap berkisarkan mengenai kisah aku sepanjang menjadi anak perantauan di Taiping nuu .. Sepanjang dua bulan ada kat sana , banyak tempat jugak yang aku sempat jelajah .Antaranya yang paling fofular kat mestilah Taman Tasik Taiping . Tapi jom review gambar gambar kat bawah nie dulu =)

public phone Oldschool pon ada weh *feeling macam kat London masa nie .
Hijau Kuning forever ! yeahh! Aku anak jati Kedah !

Tempat nie nama dia Laman Kebudayaan dekat Jalan Stesen . Nak detail lagi belakang IPD Taiping. Kat situ jugak ada muzium mengenai sejarah Taiping tapi kiteorang tak masuk sebab hari Ahad buka pukul 12.30 tengah hari . Kami sampai dekat sini pada pukul 9.00 pagi . Takkan nak cangak kat situ wehh ! ,,
sebelah nie adalah kedai frozen yogurt #Chillcup



Dua gambar nie aku snap dekat kawasan medan selera di Taman Tasik Taiping berdekatan dengan McDonalds Taman Tasik Taiping. Apa yang uniknya dekat sini ialah bentuknya sebuah keretapi .Itu yang menyebabkannya nampak sempoi dan ada stail la !

Taman Tasik Taiping ?? next entry La

OK .. Aku rasa entri aku dah cukup panjang dan kebetulan pulak mata nie dah nak terkatup sendiri . Next entry aku akan cerita pasal Taman Tasik Taiping pulak . Ohyeaa !







2 comments:

  1. salam...dah follow..terima kasih join segmen "i will follow you" by Syira Lokman :)tggu keputusan 3 blog yg akan direview ye?
    jangan lupa follow blog peserta lain... :) tq !

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :