Pages

Tuesday 3 December 2013

Semester 6 .. Peperangan bakal Bermula

Assalamualaikum dan Salam Ceria !

Yeahh kawan2 , harini bermulalah semester 6 iaitu semester terakhir aku dalam Diploma Fisioterapi . Maka dengan ini bermulalah peperangan aku dengan buku-buku , journal-journal , nota-nota dan tiada lagi Candy Crush sepanjang malam *oh Men ! susah nak tinggal tu -_- .

Semester 6 jugak bukan tempat untuk bermanja dengan lecturer lagi sebab semester akhir nie lecturer dah transformerkan diri mereka menjadi strict baq hang . Semua pakat2 ubah style mengajaq termasuklah lecturer feberet aku .Hurmm .. Apa boleh buat , nasib kaulah Fynaz oii !

Subjek kalini bukan biasa biasa dah . Semuanya luar biasa . Korang boleh tengok senarai subjek dekat SINI. Nausea ( feeling like vomiting ) semakin berleluasa dalam trachea aku nie . Tapi takpe, bak cakap bijak pandai Think positive ! Think Positive ! :)

JADUAL KELAS AKU YANG KALER MALER MEH .


Azam untuk semester ini*aku jenis yang tak tunggu awal 1 Januari untuk buat azam OK ? sudah semestinya nak belajar betul2 . Taknak gostan ( reverse ) ke belakang dah . Just look straight forward . Semua benda mestilah cepat cepat dan cepat . Taknak pasif lagi mau aktif *like my senior physiotherapy said . Dan semestinya nak dapat keputusan yang Cemerlang , Gemilang dan Terbilang *also hope can get DeanList .

Kepada kengkawan yang sama2 berperang dengan semester akhir nie tak kiralah untuk kos apa pon , selamat maju jaya diucapkan kepada semua . Moga kita berjaya mengenggam segulung diploma/ijazah/master . In sha Allah . :)

Perancangan masa depan : Degree in Physiotherapy pulak . Aminnn !




7 comments:

  1. Good Luck ¬ Partibaan

    ReplyDelete
  2. All the best! Saya pun sekarang sem 6 jugak. Tapi tengah practical so, takde final exam. Yeah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh .. bestla ... apepon gud luck utk practical :)

      Delete
  3. baca entry ni rasa nak gelak baq hang~~~ hahaha
    btw, good luck okay :)

    ReplyDelete
  4. aslmualaikum
    kamu sudah kerja...?
    jika kamu ingin mencari kerja...
    sila hubungi FA NURKASIH HOMEDICARE
    01131076318
    mdphysiocom@gmail.com

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :