Pages

Monday 24 September 2012

Cover Photo For My FanPage

Assalamualaikum dan Salam Ceria !

Adoii, kelam kelibut aku dok menaip nie . Bukan ape , pada masa yg sama dok mencari bahan untuk posting esok [sempat kau erk] hihi. Ok, semalam  bersamaan 23 Sept 2012 aku telah letak cover photo yg tak seberapa comel mcm tuan dia[ perasan plak ] dekat Fanpage aku. Ingat korang je ada Fanpage, aku pon adela :). Meh aku nak tunjuk sikit "kaberpoto" aku tu

taraaa !! cantek tak ? =)

Ehh.. korunk belom LIKE lg erk Fanpage aku ? Haa,, korang ambik masa tak lama cuma 1 minit je tekan button LIKE kt Fanpage aku. Buley kann ?? Lagipon aku tengah mencari sape pengLIKE yg ke 100. Ade hadiah tak ? Yang tu rahasiala, so sape yg blom LIKE tu cepat2x LIKE tw :)


NAMA FANPAGE: Fynazshamz Blogspot

Dah LIKE kasi taw sama saya ya ! Nak nengok jugak la sape budak comey yg LIKE tu. 


2 comments:

  1. done like..:)

    jom baca entry sya dan komen..
    http://chot91.blogspot.com/2012/09/graduation-day.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :