Pages

Tuesday 19 June 2012

Woww !! Ady Putra Datang AUCMS !

                                                                   Salam ceria semua..
Woow...itulah first impression aku ble npk Ady Putra depan mata aku nie.. Teruja bangat.. Maklumla.. aku Memey minat gler dy.huhu. Dah dpt tgk tu mulela soh membe aku cubit kiri cubit kanan . Bukan ape.. macam tak pecaya ja dy ade depan mata..heehe. Tapi yg membuatkan aku kecewa sebab x dapat tangkap gmba dengan dia. So sad u know.. :*( . Part yg pling bez ble dy nyanyikan OST untuk filem AKU TERIMA NIKAHNYA yg akan ditayangkan pada bulan 12 nie. Best gilerr..


Opss !! Keterujaan btol FynazShamz bercerita pasal Ady Putra sampai tak sempat nak cite nape dy datang kat tempat studi aku nie. Actually Minggu nie kolej aku ade Career Week so dy datang dengan Farid Kamil Fadzil Zahari [ adik Farid ] datang untuk mengisi slot Talkshow wit FINAS.


nie je pict yg aku sempat snap..okla dari  takde an...:)
adiozz,,

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :