Pages

Monday 18 June 2012

NIKON GIVEAWAY by Ieqah Blog Gajah

                                                              ~Salam ceria semua~
Dah lame tak mengupdate blog..maklumla bwu abh cuti midsem..huhu.. dah buke cuti nie twoz buka blog  then terpandang iklan yg begitu mendebarkan jiwa dan raga jiran rumah aku [maap yer jiran]... Aku begitu tertarik dengan hadiah menarik yg ditawarkan.So, tunggu ape lagi..tros terbang mencari link nila...Cer korunk tgk aku punya slogan... Ok kew tak ?? huhu


Saya join Nikon Giveaway by Ieqah Blog Gajah kerana saya amat meminati jenama Nikon. Kalau Yuna jadik duta untuk Canon dengan trademarknye 'Setiap Gambar Ada Lagunya' tp bagi sy punya trademark untuk Nikon pulak 'Setiap Gambar Ada Kenangannya' ...ciiiiiiiiiwwwaaaaaaahhh..... bley tera tuhh ??


aku join contest nie dq sini :) 
adiozzz

1 comment:

  1. hye, oely sebab sy bosan xtw nk wat ape, so saya cadang nk BW rakan2 yg join GA blog gajah

    Semoga berjaya :)

    Ikhlas dr pserta GA yg sama :-

    http://bakul2011.blogspot.com/2012/06/nikon-giveaway-by-ieqah-blog-gajah.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :