Pages

Thursday 1 August 2013

Hari Terakhir Sebelum Cuti Raya ..

Assalamualaikum dan Salam Ramadan Karim !

Hari ini adalah hari terakhir kelas aku dalam bulan Ramadan ini. Minggu depan dah mula cuti tapi raya ke Empat dah kena datang kolej balik sebab kelas dah mula sobsobsob :'(  .Tapi aku takmoh melayan perasaan sedih itu kerana minggu yang berikutnya adalah minggu peperiksaan nokk ! Harkkk !

Semangat raya + Semangat peperiksaan = Kebabomm meletopss terokss ,, ^^

Apepon , aku memang kena bahagi darab campur tolak semuanya masa aku , Iyela .. dengan nak raya lagi dengan nak exam lagi kan ? An ? An? tergilos sudah .. Misi utama mestilah nak kumpul duit raya .Hihi .. Tak kisahla , aku baru 20 ok . 20 means 2 right or not ? perasantan sebentar


Wish me Luck ok .. Doakan aku dan kawan kawan yang lain untuk mengharungi minggu peperiksaan dengan sebaiknya  . In Sha Allah .. :)

Akhir sekali , selamat berpuasa hingga cukup 30 hari dan tidak terlalu awal untuk mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin. Nak mintak maaf awal2 kalau2 ada penulisan yang menyinggung perasaan abang abang hensem dan kakak kakak cantik kat sini .. Sebagai manusia biasa kita tak lari daripada melakukan kesalahan kan . Mula dah nak berceramah aku nie . OKla , enjoy your holiday !

Adiozz ,,

daa,,, cikgu dah habis mengajar :D

2 comments:

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :