Pages

Tuesday 13 August 2013

Cerita Raya + Tunang + Kahwin + Cuti Sekolah

Assalamualaikum dan Salam Syawal !

Alhamdulillah , hari ini dah masok raya ke-6 dan aku dah berada di kolej yang tercinta waaaaaaa ..  

Raya kalini yang best sebabnya sekali dengan cuti sekolah . So, means that banyakla kenduri kahwin , kenduri tunang , kenduri merisik dan kenduri berkenalan ade ke? ini belum termasuk lagi dengan open2 house bak hanggg !

Antara moment yang berlaku sepanjang raya + cuti nie ialah kawan aku waktu sekolah menengah dulu dah pon berkahwin . Tahniah Mira , sorry tak dapat pergi sebab ada masalah transport . In Sha Allah bila hampa   dapat baby kami pi naa . Heeeee .

Then , kawan kecik2 + jiran aku pon dah bertunang . Yang nie memang sempat aku attend majlis dia sebab selang berapa rumah jaa . Kawan aku nie tua setaung dari aku .

dia ada lesung pipit , aku? only lesung batu T_T

Lokasi : di rumah kawan .

Memang seronok dapat attend majlis tunang ,first time attend tetiba jadi jakun sat . Dalam hati sempat lagi terdetik , macam nila suasananya bila aku bertunang nanti . Dengan kalutnya , dengan riuhnya nampak masing masing keletihan tapi bahagia .so manissss :)


Last but not least , tahniah kepada yang mendirikan rumah tangga , membina tangga , membina masjid dan mendirikan apa yang patot . Sentiasa mendoakan mereka bahagia hingga akhir hayat . Aminn .

Turn aku ? Tungguuuuuuuuuuuu !! 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :