Pages

Wednesday 13 March 2013

Makan Makan di Uitm Penang

Assalamualaikum dan Salam Ceria !!


Wawawa oh my cik wa .. Hadui , sekali lagi aku tinggalkan blog ini dengan penuh sawang dan habuk . Hasyuu . Lihatkan .. Dah bersin nie . Jangan risau , sekarang aku dah bersihhkan sedikit demi sedikit untuk keselesaan bersama *amboi ayat 

Tengah hari tadi aku berkesempatan pergi makan makan dekat satu kampus Uitm iaitu di Penang di mana mereka membuat satu majlis makan makan . Majlis nie bertujuan untuk memberikan latihan bagaimana nak layan customer makan di hotel kira macam prektikel untuk depala *see , keluaQ dah ayat kEdahan aku . Tak mau sembang banyak . Jom layan gambaq kat bawah nie


this is grilled snipper atau nama melayunya ikan merah :)

nie daging bakaq kot .. (aku lupala nama dy )

Dua gambar diatas adalah main course dia iaitu makanan utamala . Untuk appetizer aku tak sempat nk snap gambaq sebab nya time tu lapo sangat then terus makan tak ingat dunia but still baca doa makan Ok?


red velvet . nyum2 .. kempunan nak makan nie :)


Bila aku tengok kat menu tu ada red velvet , terus aku sapu dulu .. Actually memang aku kempunan vs teringin nak makan kek nie . Nak buat sendiri maybe lambat la and tak sesedap orang lain buatla ...Huhu.. Komen aku pasai kek nie mmg awesome , texture dy lembut , pndai dorang masak but aku tak tau la kek yg org lain buatkan . Tapi , first impression aku dekat kek nie mmg positive la sbb kek dy memang sedap dan terbaikkk ... I give 5 stars to this cake . Puyyoooo :)

posing dulu ...
Aku cantik tak ? Eh2 . sori . Wrong Question . Cantik tak lip aku ? Thanks to Fabuloous Korean Cosmetics sebab sudi jual Tony Moly lipstick yg super awesome kat aku .. HEHE . Kenapa awesome , sebab cara pakai dia juz titikkan kat bibir ( dlm 3 titik cmtu tp ikot korang jgkla ) then smudge kan and hasilnya mcm kat gambar aku kat atas tu . :)

Ok.. setakat nie jela celoteh aku .. Sekarang nie nak tanya pak cik google about resepi red velvet nie ..huhu

3 comments:

  1. Mak ai... ikan merah punya presentation. Terrrliurr habissss

    ReplyDelete
    Replies
    1. huuhuu .. jgn meleleh air liur tu udah ler :)

      Delete
  2. uy, lemaknyo makanan thu.. cacammm!!!!
    °˚˚ºo(•̃͡-̮•̃͡) hέhέhέ (•̃͡-̮•̃͡)oº˚˚°

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :