Pages

Wednesday 11 July 2012

AUCMS Melancarkan e-Meducation

                                               Salam ceria dan selamat pagi semua.
Pagi2x nie aku nak update pasal e-Meducation yang telah dilancarkan di kolej aku . Ape kegunaannya ? Macam2 kegunaannya antaranya student boleh tgk nota yg diberikan oleh lecturer sebagai rujukan. Bukan itu sahaja , student jugak boleh printout kan nota itu.Di samping itu, student juga boleh berinteraksi dengan lecturer sekiranya ade masalah dalam subjek tersebut. Student juga boleh menghantar assignment hanya melalui situ. Macam mana rupa eMeducation tu ? hah.. meh aku tunjuk kt bwh nie

nampak tak ? beginilah qupenye :)




pastu korunk klik dkt perkataan yg aku bulat ngan warna merah tu



bila dah klik akan keluar macam nie plak. kat situ korunk boleh tgk abang2x senior aku yg hensem sedang melakukan treatment. ciwahh ..:)
Ok. bila da klik tu korunk npk kan kt tepi yg aku bulat dgn warna merah tu. Bulat merah yg tulis TRANSLATE tu korunk bley tukar bahasa yg korunk senang nk paham. Bulat yg tulis School of Physiotherapy tu korunk bley pilih subjek yg korunk nak tengok. 



sebagai contoh : aku ambil anaphysio n then klik kt situ.


ble dah klik tu dy akan keluar cmnie plak. haa...kat situ korunk bley pilih tajok ape yg korunk nk tgk. 

Dah siaapp ! :)

note---->Kalau korunk tak paham ke nak tanya pape ke korunk buley tinggalkan komen korunk kat bawah nie

Tenkiu n adiozz. :_



No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :