Pages

Friday 18 May 2012

Semester yang Agak ,,,,,

salam ceria semua...harini nak tuleh entri ny rasa xceria...knp? kerana pelbagai masalah timbul semenjak berada di semester 3 ny...baru sebulan masuk da timbul pelbagai macam masalah yang boleh membuatkan otak kita jadi berserabut. ok.aku datang sini bukan untuk menyemakkan kepala ni dengan segala macam masalah yg dihadapi tp aku datang untuk belajar, menimba ilmu..tapi lain pula yg jadinye. makin meningkat semester makin banyak kerenah birokrasi pulak yg jadik...ape cer? 


kerenah ape yang membuatkan aku sampai jadi macam ni..? aku xnak mention sesape..sape yg baca pandai2la nak terasa [ walaupun xpaham bahasa melayu ] .aku pown xnak detail kan ape sebenarnye yg berlaku..bagi aku dekat sini bukn tempat untuk melepaskan geram yang kadang2x boleh membuatkan kita menjadi sasaran untuk dikerjakan. tapi ape2pown trima kasih kpd kengkawan yg bagi semangat untuk meneruskan perjuangan demi mencapai cita2x pada masa akan datang. macam lecturer english aku cakap td kita mesti berfikiran positif.kalau berfikiran negatif kelak ia akan menyesakkan diri kita sendiri.


oleh itu, aku akan berusaha untuk sentiasa berfikiran positif setiap hari.walaupun pelbagai masalah yg datang melanda anggapalh ia sebagai satu cabaran.

5 comments:

  1. Yup,betoi ittew.Tapi,skang ni ramai yg berfikiran negatif.Kan uda kin sesak jiwa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye.thats why kite sentiasa mind set kan minda utk jdik positif...:)

      Delete
  2. yeah. sentiasa lah berfikiran positive:)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :