Pages

Thursday 3 May 2012

BFF at SMKTJ


salam ceria semua....ape kabar korang..ase xlengkap idop ny alw x update blog....hhuhu....kali ni crite pew plak aku nk bwk...haaa...kali ni aku nk bwk crita pasal mmbe2x aku kt skul dlu....skul mne?? of cozla SMK TAMAN JELUTONG yg tercinta....cewahhh...:p.......nila mmbe2x yg rapat ngan aku time skolah dlu...aku rapat ngan dowunk ny sejak aku tingkatan 1 until now....wlupown kmi xsama tpt blja...tpi dgn adenye kmajuan intenet ny...kmi stil ley contact g....

ok...mehla aku pkenalkan mmbe2x aku ny...dari kiri nadh pastu aku...huhu...tpi aku plak ekin, nabilah, wani s n yg dok bwh tu wani j...eh..pehal pgl wani mcm tu?? npe erk? sbbnye....nme dorang sama...kmi bgla gelaran cmtu...s means suhaimi n j means jasni yg bmaksud ayh dowunkla....huhu...kiteorg snap pic ny at taman yg ade at hostel...gmba ny waktu kmi tingkatan 4...wktu mude2 dlu...huhu...
harapan aku...semoga perhubungan kami kkal hingga akhir hayat...FRENZ FOREVER...:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :