Pages

Monday 23 April 2012

SEMESTER 3

salam ceria semua...hm ...arini aku nk kongsi ngan korang yang aku da pown masok semester 3 dimane ia mempunyai clinical posting (apehal ayat aku skema semacam ny...huhu)....then,,,,subjek2 dy pown agak2 thoug h gkLa...n sem ny diantara sem yg pling byk subjek iaitu 8....:p....xdp gmbaran lg mengenai subjek yg akan dipelajari...hope dapat catch up la....sem ny jgk aku dpt majoriti lecturer baru....except BI n EXERCISE THERAPY 2 ms sharon n mr vijay....stakat ny dpat jadual yg agk flexsibel.....kire ley follow n x tlalu kongkong...sem ny pown blaja pling lame ...5 bulan....stat ujung bulan 4 then last buln 9 ny....hm...jmp raye n pose....pas final exam,posting 2 minggu n bwu cuti sem.......lmbt lg nk cite pasai final exam....doakan aku  n membe2 intake julai 2011 semoga dapat belajar dengan tenangnye dalam semester 3 ny.:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :