Pages

Monday, 1 July 2013

Aku dan JDT



Assalamualaikum dan Salam Ceria !

Alhamdulillah .. sudah kenyang diri ini selepas melantak nasi separuh + ayam goreng + gulai daging . Hihi .. Erm .. tetibanya tangan aku menjadi kaku untuk menaip setelah berehat bersama KitKat bulan lepas . Huhu . Apepon tarak papa .. aku saja nak berkongsi cerita dengan korang mengenai aku dan JDT .

Apa kaitannya ?

Actually , takda kaitan pon . Cuma theme blog aku jak yg sama dengan kaler maler dorang punya jersi . Tak caya , jom usha sikit


gambar ihsan google

Nampak tak ? Ada biru , ada merah pastu korang jelingkan mata korang tu dekat setiap sisi blog aku . Sama kan ? Haa.. hanya itulah persamaannya pon .. Takde maksud nak menyinggung mana mana pihak . Ini semua poyo kebetulan ja .

Apa2 pon sebagai anak jati Kedah sudah semestinya aku menyokong pasukan negeri aku sendiri . Tak gitu ? Aku buat entri nie sekadar suka suka memandangkan bahang piala FA yg baru selesai masih terasa hingga ke hari ini dan tahniah buat pasukan Kelantan yang berjaya mengekalkan piala FA di sana . Gomo Kelate Gomo ^^


PULUN KEDAH PULUN !

 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :