Pages

Sunday, 28 October 2012

Tasik Polka Dot ? Wujud Ke ?

The Unique Lake Kliluk
tomey tak tasik nie ?

Assalamualaikum dan Salam Ceria ! 

Ape kabar orang kampung ? Macam mana suasana raya ? Ok ? Jangan ada yg kena kejar ke hospital sudah sebab terlebih makan daging . :)

Aku menaip entri nie bukan sebab Raya Haji tapi pasai keunikan tasik yg terdapat di Kanada nie. Nama sebenar tasik nie adalah THE UNIQUE LAKE KLILUK ataupun dikenali sebagai tasik polka dot. [ Polka dot tu pon dah macam blogskin aku. huhu ]

Mesti korang tertanya2 macam mana boleh jadi macam tu kan ? Polka Dot nie terhasil daripada garam yg terapung di permukaan tasik tersebut . Garam garam nie terdiri daripada magnesium sulfate , sodium sulfate dan calcium . 

Amacam korang ? Sanggup tak nak datang tempat macam nie . Kalau nak pergi jgn lupa ajak FynazShamz sekali erk .huhu


The Unique Lake Kliluk
sumber gambar dari GOOGLE

:: Sumber bacaan dari Majalah Infiniti















LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :