Pages

Thursday, 18 October 2012

GIVEAWAY: Love Collection by Jaja Sutera



                                              Assalamualaikum dan Salam Ceria !


                                        klik banner nomey kt bawah nie untuk JOIN !



Jom beramai2 kita meriahkan suasana dengan menJOINkan diri dalam segmen yg awesome nie. Hadiah nya memang klass kau Jahh.. hihi :)

Ok, mangsa2 jelingan dari FynazShamz ialah ::








Jom Penuhkan Mesej di Shoutbox !

                                           Assalamualaikum dan Salam Ceria !

Hmm.. nampaknya pagi yg indah nie aku dapat kejutan dari shoutbox. Why ? because my shoutbox is now working properly maa. [ speaking plak dah ]


taraaaaaa !!!



Tapi , apa yg sedihnya , shoutbox nie macam pertama kali aku berblogging je, kosong kosong oooo ...nyanyi plak dah :) ,so apa kata korang bantu FynazShamz untuk penuhkan shoutbox nie. Nanti aku akan penuhkan pulak korang punya shoutbox erk. hihi. klasss kau jahh, pandai kau bodek !


Erm. korang mesti tertanya2 kenapa shoutbox tak berfungsi macam hari sebelumnya . Jadi macam mana ? cer tengok Entri ini . Ok , berbalik macam apom balik kt pasar malam tu :p sebenarnya Shout Busuk telah mengupgradekan sistem mereka. so, sebab tu kita tak boleh bershout nokk. Selepas dah diupgrade nie, korang jangan mimpi nk tgk balik History mesej korang. Memang takde pon.Huuhu.. Nak  buat macam mana , kuasa Tuhan ! 

Okla , tak larat nak melalut dah nie. Biar korang plak yg sambung . Aku nak siap2 g kuliah [ sempat g yerr ]
Salam Ukhuwah =)















LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :