Pages

Tuesday, 18 September 2012

#1: Posting di Darul Hanan






                 Assalamualaikum dan Salam Ceria !

Alhamdulillah, harini dah selesai berposting di Darul Hanan, Penang. Ehh ? Ada apa kt situ erk ? Dekat situ ade rumah orang tua dan jugak anak yatim. Tapi kiteowg kena posting di rumah orang tua. Hari pertama di sini, agak bosan siket sebab takde aktiviti untuk dibuat lagi juz buat sesi suai kenal dengan atuk nenek kt sini. Penerimaan mereka terhadap orang luar especially kiteorang nie mmg baik. Suke sangat :). Dalam waktu sesi suai kenal tu aku kena tahu sejarah sakit dorunk kire mcm inteviewla, Huhu.. 

dewan nie mjadi saksi kiteowg inteview atuk nenek DarulHanan =)

First impression bila datang sini,"Waww!! tempat ni mmg cantik bcoz mmpunyai surrounding yg tenang.Memang sesuai untuk penghuni rumah ini beristirehat. Memang rasa tenang kat sini sampai rasa nak tidow. Opss ! huhu.
Tgk! siap ade bukti lagi... huhu

Ecok kiteorang dah kena buat satu exercise untuk diorang nie. Ada 6 group , 1 group ade 5 orang. Exercise ape blom dipikirkan lagi. Korunk ade idea tak ?? Kalau ade kasila sama gua.. jgn perap wat pekasam lak.. huhu


::Arghh !! Mata ceq dah kaboq nie tanda nak tdow! Ecok aku sambung dengan entri hari kedua pulak. Teruskan Membaca ! :)

credit to : Zulhafizan tengs coz sudi kasi share gmba :) ]

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :