Pages

Monday, 4 June 2012

Sepupuku Kahwin Wit Siti Saleha ?

Salam ceria semua...kalau korang tgk tajuk nie mesti terkezut kan coz Siti Saleha da kawen.kalau dia kawen conpom kecoh 1 malaya la...Maklumla kawen tak jemput wartawan kan? Maaf yerr..patik disini hanya meminjam nama Siti Saleha jer...y aku pinjam nama dia..Sebabnye [suke hati akula] huhu...Actually..sepupu aku kawen dengan seorang perempuan yang seiras dengan Siti Saleha.haa..kalau korang tak pecaya meh tgk gamba kt bawah ny..:)

Amacam..same tak? huhu

Ok..alhamdulillah...majlis dorang berjalan dengan lancar n jayanya. Majlis nie special cket coz sambut dengan dua mempelai iaitu dua beradik.Its mean yg sulung n yg keduala...Senang bt dua2x ckali...sep bajet...macam mak ngah aku cakapla an. kalau nk tgk 2 mempelai lg tgu 10 tahun. nape 10 tahun plak ?? yela..tunggu anak mak ngah yg kecik jdik besala...hhuhu. Jom usha cket 2 mempelai tu.
sempoi tak? maaf..pengantin x ready nie.. =)

majlis nie berlangsung kat perak coz dorang stay dekat sana n buka restoran kt sana. caye tak ?? haaa....meh usha  cket restoran dorang nie
usha cket dala erk...:p


kalau nk tgk lebih2x lagi..sila2lah buka fb sy disini

2 comments:

Terima kasih kerana memberi KOMEN :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Support by :